Subject: FW: Radionet OÜ, kasutusteatise nr. 2311301/00939 menetlus nr 347242
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 07:16:52 +0200

From: Rait Marken <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 6, 2025 5:17 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Radionet OÜ, kasutusteatise nr. 2311301/00939 menetlus

Tere Arvo,

Vastavalt telefonivestlusele saadan mure kirjalikult.

https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/document?docNr=2311301/00939

Meil on antud kasutusteatise taotlusel (nr. 2311301/00939) veel selline 
mure:
13.11.2024 märkustest selgub, et punktid 39 ja 40 on geodeedi poolt valesti 
peale võetud. Soovime selle vea parandada ja kasutusteatise antud trassile 
kätte saada.
Tee all (punktid 39 ja 40) on sidetrass kindlasti vähemalt 1500mm sügavusel. 
Otsisime ülesse ka puurimise raporti antud lõigule ja lisan selle meiliga 
kaasa. Võibolla piisab ka tõestuseks sellest raportist?
Puurima hakati põllu poolt ja suunaga siis tee alt läbi, Vana-Narva mnt 30 
kinnistu poole.
Geodeet vaatas ka täna joonise üle ja tunnistas,et tõesti on nende kahe 
punktiga probleem, H ja mp. h väärtused on valed.
Pakun välja, et saadan geodeedi esmaspäeval neid kahte punkti üle mõõtma. 
Võtame kaasa lokaatori ja mõõdame täpse trassi sügavuse tee all ja kanname 
õiged väärtused punkti 39 ja 40 kohta teostusjoonisele.
Minu küsimus on, kas see lahendus võiks Teile sobida? Kas sooviksite ise 
mõõtmise juures olla või teeme sellest näiteks video? Ja kas peale 
parandatud joonise kätte saamist saate kasutusteatise menetlusele 
kooskõlastuse anda?

Parimat!

Lugupidamisega,
Rait Marken
Radionet OÜ
5145996

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.